....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Buzzador: Önskefoto.

Kategori: Tips & erbjudanden

Igår fick jag hem min tavla från Önskefoto som jag fått via Buzzador. Det stod att fotot hade låg upplösning & ev kunde bli dåligt men jag chansade. Det gick bra, tavlan ser precis ut som mitt foto. Enda som är ändrat är färgerna som jag ändrade innan beställningen.☺ Mysigt med en magbild på väggen tycker jag!
 
Jag har en kod att dela med mig av som ger 35% rabatt.
Kod: BZZ35WD som används hos
www.onskefoto.se/buzzerbjudande (t.o.m 27 feb)
 
Tavlan:
 
Orginalfotot:
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-02-26 | 11:34:27

    Hallå 😁. Har ni oxå fastnat i influense/magsjuketräsket 😓😷💩🙄. Inte sett nåt inlägg på ett tag så blev lite orolig..😉

    Svar: Japp men bättre nu. Glömmer blogga när alla haft lov och min datorhörna är borta. 😐
    Cim von Wowern

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-02-26 | 19:48:53

    Oki kan förstå det 😁

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0