....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Sprakande.

Kategori: Vardagen

Så var det förkylt igen. Willow var precis förkyld men nu är hon snorig & hostig igen. Mest hostig - natten var inte rolig. Jag gav upp vid 04, satte henne upp på min mage & slog på barnprogram. Sen sprakade det till i blöjan & sen var halva jag nerbajsad, haha. Godmorgon liksom! Så jag sprang runt nästan naken medans K skulle till jobbet. Jag sa att han inte skulle se lika glad ut (pga bristen av kläder på mig) om han visste varför jag gjorde just det. ;)
 
När jag hämtade Isis på dagis sa dom att hon varit väldigt trött. Suttit & målat mest. Så det är alltså sjukdom för Isis också. Tur att det är studiedag imorgon för barnen, då kan vi vila upp oss i flera dagar. Hoppas på att det inte blir för långdraget. Jag har mest lite ångest över att min hosta från September preciiiiiis hade börjat ge sig. Så har man en bebis som hostar en rätt i ansiktet.
 
Isis nu efter dagis:
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-12-06 | 14:49:35

    Krya på er 🤗🤧🤮

    Svar: Tack!
    Cim

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0