....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Jaha, där blev allt förvirrande igen, då...

Kategori: Vardagen

Snurrar ni också till hjärnan ibland? Som att fundera på hur rymden är oändlig. Hur går det ens till? Hur kan något vara oändligt? Och OM den inte är det, vad finns efter den?! Wow, aj mitt huvud.
 
Ungefär så där tänker jag kring barnen också. Månaden innan Seven blev till fick jag ett missfall. Det var väldigt tidigt, kanske en vecka efter beräknad mens. Så det skötte kroppen odramatiskt & jag blev gravid direkt på kommande ägglossningen. Så kan jag fundera på.. tänk om jag inte hade fått missfall, att det hade blivit ett annat barn. Då hade inte Seven funnits. Vad konstigt! Och så snurrar hjärnan igång med alla barn, att allt är så slumpmässigt! Alla människor.. hela livet är en stor slump! 😱
 
 

KOMMENTARER:

  • Vilandra säger:
    2018-12-12 | 09:32:54

    Sådär snurrar min hjärna jämt. Gärna vid läggdags 🙈

    Svar: Speciellt då ja! xD
    Cim

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0