....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Polisen.

Kategori: Vardagen

Så där ja, så var Stars leg på väg till tillverkning. 3-5 dagar tar det, så nästa vecka borde det finnas att hämta. Skönt för henne att kunna visa att hon är den hon säger. Synd att det är så dyrt. För jag tycker att 400 kr för leg är dyrt faktiskt. Det var ganska kul hos Polisen ändå, båda två som satt där kom fram & pratade med mig. Första frågade vad vi skulle göra, så jag svarade. Visade att jag hade vårdnadspappret med mig med (K kunde inte följa med så då måste båda skriva på + ett vittne) & att jag hade mailat flera gånger för att se till så att allt blev rätt. "Jaha! Det är du!" hahaha. Japp, det var jag. Sen kom nästa fram & frågade om vårt efternamn. Det är ofta det sker faktiskt, att folk har funderingar kring det. Och ja, det är en (ur)adel. Släkt i rakt nedgående led till "start", eller vad man nu säger.
 
Fredag igen. Veckan gick superfort! Älskar vardagar! Tyvärr är tre av skolbarnen redan lite förkylda. Alla satans baciller i skolan. Men men.. det var väntat. Ska bunkra upp med halstabletter & nässpray idag så att det finns hemma. Och godis!
 
Bilder från igår:
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-08-26 | 21:32:05

    Haha vad "muntra" de största barnen ser ut 😅😉. Ser ut ungefär som en annen vid den tiden...🙈🙊😸

    Svar: Hahaha, ja! Men det var tråkigt att vänta. ;)
    Cim von Wowern

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0