....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Syskonvagnen.

Kategori: Sponsrade inlägg

- samarbete -
 
Nu har jag fått provköra den nya syskonvagnen vi fått hem från Graco. Måste säga att jag faktiskt är både förvånad & lättad över att den är så enkel att köra. Både med tyngd & svängar. Den känns inte alls så stor när man väl kör den. Liggvagnen som jag hade till Willow var tyngre att köra faktiskt. Tror denna nya kommer bli toppen under sommaren. Inte för att Isis inte kan gå längre själv men ibland har man faktiskt lite bråttom. Ibland är hon trotsig & slänger sig på marken & vägrar gå. Sådana saker.. Det känns skönt att ha val ang. vagn i alla fall. :)
 
Verkligen stort plus på att den bakre sitsen kan användas från 0 månader. Fullt liggläge & uppfällbart nertill så att det stängs igen & bebisen kommer ingenstans. Superbra! Willow slocknade på två sekunder sist hon låg där i! Har ogärna bebisar framåtvänt men jag ser henne genom tittluckan hela tiden. Det blir ju inte lika mycket "framåt" heller när det är en sits framför, lite mer ombonat & inte så öppet. Så känns ok ändå!
 
Ett annat plus är den stora varukorgen. Hallå, ser ni hur lång den är?! SÅ skönt. Jag skojar inte ens... Väldigt efterlängtat.
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0