....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Barnkläder + rabattkod!

Kategori: Nytt till barnen, Sponsrade inlägg, Tips & erbjudanden

- samarbete -
 
Jag älskar ju barnkläder. Anser det vara en passion & en stor hobby. Jag blir lycklig i hjärtat när jag hittar nya märken att prova på som tilltalar mig. Pocci Pocci hittade jag via instagram & tog kontakt med dom. Jag tycker att ögon-printet var roligt! Men dom har även annat.
 
Willow fick hem ett set med tröja, byxa & mössa, allt i stl 62/68. Willow är 63 cm & det sitter bra med växtmån. Tröjan är väldigt lång, går ner till rumpan ungefär så den kommer passa länge på längden i alla fall. Tyget är som jag hoppades på, så där rejält men MJUKT. Det har en väldigt skön färg för ögat men den är svår att få till på bild. Men ungefär ljust beige/latte... kanske man kan kalla den.
 
Jag fick även en rabattkod att dela med mig av. Den är giltig i 1 vecka från & med idag!
Om du anger CIM20 i kassan dras 20% från din order. :)
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0