....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Balklänning.

Kategori: Vardagen

Oj, +22 i skuggan.. Min kropp är i chock. Varför kommer inte våren i lugn takt nån gång? Haha...
 
Aja, så var det fredag & jag har varit & handlat samt hämtat hem Oxy från skolan. Har även bokat buss till Star nästa helg då hon ska till min mormor i Stockholm. Dom ska kolla klänning osv till skolbalen som hon ska på om en månad eller liknande. Skönt, då slipper vi betala & stressa med det. 😋 Star är verkligen inte alls som jag var i tonåren. Hon älskar ju motorer, har tydliga mål för jobb, ska sommarjobba, ska gå på bal. Verkligen helt tvärtemot mig, jag hade hellre rullat mig i grisbajs än att gå på bal i 9:an - men det är kul att det blivit så olika. Och bra.. väldigt, väldigt bra! Det underlättar ju kommande vuxenlivet helt klart. Jag tror det verkligen spelar in att hon har en pappa som visat henne arbetsmoral, hon säger det själv också.
 
Ninja har varit med kören i skolan & haft uppvisning tillsammans med flera andra körer, både igår & idag. Sen hade hon träffat sin kompis som hon lärde känna förra sommaren på kollo. Hon är också med i en av körerna tydligen, så dom hade skrikit & nästan gråtit när dom såg varann igår. Så himla gulligt! 😍
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2018-04-21 | 01:04:22

    Känn dej stolt över dej själv & din fina familj 😊 💪 👧👧👵👶👱👱💑. Trevlig helg på er 🤗

    Svar: Tack! Det är jag!
    Cim von Wowern

  • Anonym säger:
    2018-04-22 | 07:37:14

    Ja samma här med min dotter nadja hon vill gå på balen.måste köpa klänning,jag var inte intresserad i nian men precis kul att dom är det och vill jobba nadja ska få sommarjobb från örebro komnun i sommar sen vill hon plugga till lärare. Jätte fin familj Cim!👌👌 🌸🌸 barnen är det bästa vi har 😁

    Svar: Ja det är kul att hon trivs i sin klass så pass att hon vill gå på balen. Den är samma dag som skolavslutningen så det blir samma kläder hela dagen. Praktiskt! 😁
    Cim von Wowern

  • Carin säger:
    2018-04-22 | 07:38:10

    Menade inte att vara anonym 😀

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0