....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Det går så fort?

Kategori: Graviditet

Men hörrni, är det inte lite läskigt hur fort tiden går? Jag hänger inte riktigt med känner jag nu... blir lite orolig att jag "missar" graviditeten på något sätt. I huvudet är jag fortfarande i v 18-20 men är idag i v. 25+3. Det är ju över 60% av graviditeten som gått redan! Det märks tydligt att bebisen blivit stor. Innan låg den mer i navelhöjd men nu känner jag den även under brösten när den hickar & bökar runt. Det är lika konstigt varje gång - att det ligger en ny person inne i min kropp. Aa just det, sen ska den ut också.. ignorerar den tanken ett tag till tror jag.
 
Undrar hur den kommer att se ut? Lite ljust hår eller mer hår & mörkt? Det har varit väldigt olika med det där. Både Star & Ninja hade mörkt hår men pojkarna hade blont. Isis hade något mellanting.
 
Seven
 
Oxy
 
Isis
 
Ninja
Har tyvärr inga bra BB-bilder på datorn på Star då det var kamerarulle som gällde -02. ;)
 

KOMMENTARER:

  • Isabell Hedberg säger:
    2017-09-27 | 12:12:45
    Bloggadress: http://isabellh.se/

    Men åh så mysigt, så spännande :D
    Jag tror hen kommer ha som Isis :)
    Kram!

    Svar: Något säger mig att det kommer bli något sånt. :)
    Cim von Wowern

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-09-29 | 09:21:18

    Började skriva ett inlägg häromdagen men sen lyckades jag naturligtvis komma åt ngn knapp & radera alltihop & sen var jag för lat för att börja om 😅...Men det jag tänkte på är hur syskonlika de är & att Star (som dock inte är med på bilden 😉) & Isis är väldigt lika 😊👭.. By the way så la jag en beställning från vv förrut, bl.a camo-tröjan i grönt..😸..Kunde inte låta bli lixom... 😜

    Svar: Star & Isis är jättelika! :) Även Star & Seven är väldigt lika när dom var runt 3 år. :) HAHA såklart du gjorde!
    Cim von Wowern

  • Anonym säger:
    2017-09-29 | 22:45:07

    Lyllos dig som fått uppleva så många bebbar 😍 Jag önskar mig en 3a men sambon tycker vi är färdiga. Barnen är 5 och 10 år nu så han tycker det är så skönt att småbarnsåren äntligen är över 😔

    Svar: Vad synd att ni inte riktigt känner samma sak ang. det. :( Vi känner väl mest att NU är tiden för barn & familjeliv, längre fram i livet kan jag inte längre bli gravid & inga eller färre barn bor hemma. Det är en annan tid i livet. Var sak har sin tid liksom.... Här är det mer mannen som börjat prata om en ny bebis. Jag har fått stoppa det lite tills jag själv varit redo igen!
    Cim von Wowern

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-09-30 | 21:11:18

    😁😊🤗

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0