....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Refunder.se - det funkar!

Kategori: Tips & erbjudanden

Jag har nog tipsat förr men jag gör det igen. På många internetbutiker är Refunder kopplat & har man konto hos Refunder får man då en viss procent (olika i olika butiker) tillbaks efter att köpet registrerats. Det är alltså som att använda en rabattkod bara det att rabatten dras först efteråt & ges tillbaks till dig några veckor efteråt. T.ex idag köpte jag lite julklappar hos Bamba.se för ca 2200:- & jag fick sms efteråt att jag kommer få tillbaks 164:-, så den enklste förklaringen är alltså som jag skrev; en rabatt som kommer först efteråt. 
 
Jag trodde faktiskt inte på detta när det kom, jag förstod inte hur det gick till men detta funkar felfritt. Det är varken krångligt eller något lurt med det hela. Jag har fått tillbaks över 700:- hittills. Väldigt många butiker (över 680 st) är anslutna till Refunder & går att se på Refunder.se. Sitter man oftare vid en dator & shoppar så kan man dessutom installera en "knapp" som då säger till när du är på en sida där Refunder gäller. Det är annars lätt att glömma bort men knappen har påmint mig många gånger. :) 
 
Här är min personliga länk att dela ut. Den ger oss båda 50:- när du handlat för 100:- första gången. https://www.refunder.se/bjud-in/56f39d372aa46
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0