....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Lipfish & rabattkod till Er!

Kategori: Nytt till barnen

 
Ni vet att jag älskar färgglada barnkläder & när kläderna "andas" hållbarhet blir jag lycklig. Dessa kläder känns riktigt rejäla, inte tunna eller ömtåliga utan håller för lek. Barnkläder får mer än gärna hålla att ärvas men då vill jag inte att kläderna är slitna. I samarbete med Lipfish fick Isis & Oxy hem ett paket med tröjor & mössor. Oxy fick själv välja ut dom han tyckte om innn dom postades - just för att han skulle trivas i det han fick. Isis säger inget om kläder än men noterade hunden som hon började klappa på. Hon älskar vovvar.
 
Jag har fått en rabattkod att dela med mig av som är giltig hela November-månad! För 20% rabatt på ord.priser hos Lipfish.se, ange koden: CIM20 i kassan. Perfekt nu inför julklappsshoppingen ju!
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0