....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

I-landsproblem.

Kategori: Selektiv mutism, Vardagen

Har inte fått igång nya mobilerna ännu då våra SIM-kort inte gick att göra mindre än micro, som dom redan var. Fick beställa varsitt nytt igår kväll så förhoppningsvis med lite tur kommer dom imorgon. Annars senare i veckan. Segt! Men bara att vänta snällt. Jag vågar inte klippa i det jag har utifall att det skulle bli fel storlek ändå & då passar det inte i telefonen jag har nu innan. Vi har ingen hemtelefon så jag måste ha nån slags telefon. ;) Så... jaja. Det är drygt nu men man får tänka att det är ett i-landsproblem. 
 
Idag efter jobbet så tänkte jag "Bara hämta Oxy sen, så slipper jag ut mer!" men kom på sen att det tisdag, alltså behövde jag ut igen för att läsa med Seven i skolan. ;) Nu är det gjort & läraren kunde vara kvar i klassrummets ena sida närhan läste och inte inne i grupprummet. Toppen! 
 
 
Och två år sedan:
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-10-10 | 22:04:34

    Lika söt nu som då 👵😻

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0