....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Galaxy S7.

Kategori: Mammashopping, Vardagen

Vilken förmiddag. :) Först levererades kaffemaskinen till dörren, trots att det stod i appen att den skulle komma först imorgon. Så det var tur att jag var hemma! Sen postade jag en massa paket & dröjde mig kvar ett tag i affären i väntan på att dom skulle blippa in vårt paket med mobilerna. Jag såg när dom sprang mellan kassan & blippandet, så jag blev irriterad när det kom kunder som skulle betala. ;) Låt människan blippa in mitt paket nån gång! Till slut så, 1 min innan Oxy slutade i skolan sa appen till att nu fanns det, så jag hämtade ut det direkt & skyndade mig sen till skolan. Hann precis dit. :)
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-10-09 | 15:08:37

    Åh har oxå en rosa Samsung s nånting 😉. Kommer aldrig ihåg vilken modell det är utan brukar få fråga min man..🙈😹

    Svar: Hahahaha! Då får du fråga igen nu då. ;) Färgen heter pink gold.
    Cim von Wowern

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-10-10 | 10:34:32

    Haha 🤓😁

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0