....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Femton år!

Kategori: Vardagen

Tänk att jag är mamma till ett sånt stort barn, som idag fyller 15 år!
 
Det är alltså 15 långa år sedan som jag som 18-åring födde denna fantastiska flicka. Jag visste ingenting & vi växte upp tillsammans på något sätt. Allt jag visste var att jag var redo & längtade så mycket efter henne.
 
Nästa år börjar hon i gymnasiet. Det är så kul med ett stort barn som är självständigt. Sakta men säkert skavs den där navelsträngen av.. tillräckligt för att jag ska vänja mig. Vad fort det gick.. alla dessa år!
 
Grattis Star Jemina Soda på födelsedagen!
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-10-17 | 07:11:01

    Så fina ord om föräldrakärlek 😍. Och vilken liten kopia Isis är av sin storasyster 😊

    Svar: Dom är jättelika! :D
    Cim von Wowern

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-10-17 | 15:59:25

    Ja verkligen 😀👭

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0