....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Tröttast.

Kategori: Graviditet, Vardagen

Ännu tröttare idag. Vad är detta? Ögonen bara hänger.. Zzzz. Trodde att jag skulle piggna till efter att ha varit ute & hämtat Oxy men icke. Har inte järnbrist heller. Men jag vet att det brukar kännas så här för mig i slutspurten liksom. V. 20-30 är en helt ok tid! Inte särskilt trött utan mest otymplig men nu börjar jag vara trött. Ganska trött på att vara gravid också (har ju varit gravid sen i våras) men än är det ju ett tag kvar. 
 
Ninja & Seven är på extramatten, sen ska Ninja på kalas hos en klasskompis & Seven ska till en kompis, så det blir hyfsat lugnt till runt 16 då Star kommer hem från skolan. Så jag ska lägga mig ner nu medan Isis & Oxy ser på tecknat & äter mellis.
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2017-11-16 | 12:24:00

    En liten fråga... Jag är på kurs just Nu som strax börjar där en av kursledarna heter Micael von wowern 😜 släkt?

    Svar: Japp! :D Han är min morfars man. :)
    Cim von Wowern

  • Anonym säger:
    2017-11-16 | 17:32:48

    Världen är liten :) verkar vara en jättehärlig människa det lilla jag hann se!

    Svar: Ja han är otroligt snäll, klok & rolig! :)
    Cim von Wowern

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0