....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

När det regnar på barnen...

Kategori: Nytt till barnen, Tips & erbjudanden

Har ni sett dessa söta paraplyer hos Krabat.se? Vad glad jag blev när jag såg dom - för det finns fler än dessa! Många olika varianter. Jag letade egentligen efter annat där inne men fastnade helt för dom här. Dom väckte väl barnet i mig kanske.. Jag ville säkert ha något liknande som liten!
 
Så nu funderar jag på vilka som mina egna barn skulle tycka om. Det är alltid någon som vill låna mitt svarta, enkla paraply men det behöver jag faktiskt själv. ;) Jag har inga regnkläder mer än gummistövlar. Dom här paraplyerna kan ju även stå framme som prydnad för det känns lite synd att dom inte ska synas förutom när det regnar. Jag tänker att man nästan har med som en liten kompis på paraplyet? :) Jag är lite allergisk mot "plastiga" paraplyer från kedjorna, med volanger & sånt. Dom går ändå sönder snabbt & är dessutom rätt fula att se på. 
 
Vilken är din favorit? Eller vilket skulle ditt barn tycka om tror du? Om du fick önska, vad hade du velat sett för motiv? Jag hade nog velat se nån nyare figur som många barn kan relatera till. Kanske Frost-Olof i något is-tema eller kanske Hulken med knallgrönt paraply! Det hade varit rätt coolt.
 
Här finns hela sortimentet av paraplyer för barn: http://www.krabat.se/ut-i-naturen/paraplyer/
 
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0