....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Läxläsning & trött.

Kategori: Graviditet, Vardagen

Jobbat idag. Tror att det bara är 8 pass kvar innan kontraktet går ut den 13 Dec. Jag räknar ner.. det ska bli skönt för det börjar bli jobbigt. Inte omöjligt dock! Men aa, mot slutet av graviditeterna brukar jag få den känslan i kroppen. Det blir jobbigt bara att laga mat eller gå ner till tvätten. Vill bara ta det lugnt - men det funkar ju inte riktigt så. ;) Det började snöa för några timmar sen - kul! :)
 
Efter jobbet handlade jag lite, sen gick jag hem med Isis för lunch. Hemma en stund & så ut för att hämta Oxy i skolan. Hem en stund igen & så ut till skolan en gång till för att läsa Sevens läsläxa i klassrummet. Som för övrigt går jättebra då läraren står vid tavlan & vi sitter kanske 3 m ifrån när Seven läser för mig. På torsdag är det samma rännande igen men då är det inte läsande utan möte i skolan igen med BarnHAB för att prata framsteg & vad som hänt sen sist. Så detta framsteg blir kul att få ta upp. :) Imorgon ska jag alltså ta det hyfsat lugnt!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0