....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Jobbig axel.

Kategori: Vardagen

Höstlovet fortsätter... & det går helt ok. Barnen är inte allför uttråkade & bråkar inte så mycket heller. Star är iofs hos Spike hela veckan, hon kommer hem imorgon. Ninja har varit på fritidsgården igår & idag som verkar ha extraöppet på lovet. Seven leker med kompisar & spelar fotboll. Oxy är nöjd bara han får spela lite tv-spel & Isis har blivit mer självgående & kan fokusera på en sak en längre tid än bara hetsleka med något i 10 sekunder. 
 
Jag har dock inget lov. ;) Har jobbat två gånger denna vecka - som alltid. Idag var det lite jobbigt då jag hade SÅ ont i axeln hela dagen igår & även inatt, så jag försökte att inte ligga på den alls & avlasta den massor med kuddar. Att bara få ligga på en sida med en tung mage.. är inte lätt. Jag kan inte ligga på rygg heller för jag får andnöd. Men axeln är bättre idag, ömmar mest. Igår var det hemskt. Det gjorde så himla ont i den varje gång jag andades in. Är inte första gången iofs, jag verkar ha lätt för att få ont i axeln tyvärr. Men det är svårare med smärtstillande när det sker & jag är gravid. Så igår var det första gången på hela graviditeten som jag tog värktabletter; Alvedon. Klenaste skiten för min kropp men bättre än inget. 
 
Jag tror hela tiden att det är helg pga ledigheten. Nu tänkte jag att det är söndag imorgon.. helsnurrigt!
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0