....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Isis nya kläder!

Kategori: Nytt till barnen, Tips & erbjudanden

 
 
I samarbete med https://babychic.se/sv/ fick Isis hem SÅ fina kläder igår. Det var dom som jag inte kunde hålla mig ifrån att hämta ut.. blev jag kär i produktbilderna så hur kär skulle jag bli i dom irl? VÄLDIGT kär kan jag berätta. Ni ser ju, det matchar även fast det är olika mönster som Isis hade på sig. Så otroligt fint, jag kan inte ens beskriva med ord. Leo-tröjan & den svarta är tunnare än den tredje tröjan som är i likadant mönster som byxorna. Dom är båda två tjockare & rejälare, väldigt mysiga. Storleken 86/92 blev kanon. Det finns t.o.m. lite utrymme att växa på. 98/104 hade hon drunknat i. Isis fick även en klänning med en panda, den bilden syns här längre ner. Nästan så att den gör sig lika fin som dekoration som klädesplagg, eller hur? ♥
 
Det var många som gillade dessa plagg när jag la upp bilderna på instagram tidigare idag & det glädjer mig. Jag hade iofs inte trott något annat heller. Dessa märken har jag aldrig hört talas om eller sett tidigare så jag är peppad att visa upp dom!
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0