....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Trött, så trött.

Kategori: Vardagen

Kontrasterna - grannen klipper gräset & i luften yr det runt snö. Inget som lägger sig men det är lite roligt! Solen skiner titt som tätt men det är ganska kallt. Runt +5 & blåser en del. Men jag ska inte ut mer idag så det gör mig inget. ;)
 
Själv är jag väldigt trött idag. Isis vaknar väldigt tidigt just nu. Jag hoppas att det ändrar sig om några veckor. Det är inte ok att gå upp klockan 5. Inte så att hon vaknar & är mysig, ska kramas & sånt där. Nej, hon ska upp direkt, sätta på sin sångbok, väcka syskon, klättra på mig osv. ;) Så det är brutala väckningar just nu. Jag har testat att ta bort middagsvilan men det var ingen skillnad alls, bara en surare unge mot kvällen. Dessutom.... är det rätt behövligt att hon sover en stund efter lunchen. För oss båda!
 
 
Imorse.
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-05-08 | 14:59:49

    Haha taskigt för oss småbarnsförälder, men skönt att höra fler som är i samma situation så man kan få "bittra av sig" lite 😫😸👿. Fast på helgerna har vi sovmorgon till 7 😴.. Då är jag tacksam för att det finns välling & Disney channel även om man sett pyamas-hjältarna 50 triljoner ggr vid det här laget..😹🙈

    Svar: Haha ja vaknar dom större är det ju lugnt men just Isis ser inte på teve än, för mycket spring i benen. ;) Hon ska upp & LEKA direkt. Ingen lugn uppstigning här inte. Tiden då jag fick VÄCKA henne innan vi skulle ut är förbiiiii. :(
    Cim von Wowern

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-05-08 | 21:58:09

    😅😥

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0