....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Långledigt.

Kategori: Vardagen

Aa... som jag längtar tills det är middag! Då blir det ugnsbakad laxfilé med en citron & dillsås över samt färskpotatis. Alltså jag dreglar! SÅÅ GOTT!
 
För övrigt är det stekhett ute & jag orkar inteeeee. +25 i skuggan & jag avlider. Ge mig höst i alla fall.. Jag tänker gnälla på sommaren för det är tillräckligt många som "njuuuuuuter" av det "fina vädret". Varför är värme klassat som fint väder? Varför kan det inte vara när det är regn eller snö? En fundering jag brukar ha. ;)
 
Nu är det långhelg, så barnen fick chokladsockerkaka som jag bakade idag, tillsammans med nyköpta jordgubbar som mellanmål. Uppskattades massor. :)
 
 
Igår nedan:
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-05-24 | 23:33:49

    Har just kommit fram till att jag nog oxå är en "höstmänniska" just för den klara luften, alla fina färger+ att det är mkt lättare att andas!! 😥. Och sen längtar jag ju så klart efter & se vad villervallas höstkollektion har att bjuda på i år 🤔😁 *mooahaha*......

    Svar: Och jag vill ha JULAFTON! <3
    Cim von Wowern

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-05-25 | 18:10:01

    Haha tur att det snart bara är ett halvår kvar då...😜🌲🕯🎅👼⛄❄🎁🎁🌨

    Svar: Nedräkning! ;)
    Cim von Wowern

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-05-26 | 21:07:17

    😹🙈

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0