....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Svart som natten.

Kategori: Mini Rodini, Nytt till barnen

Det gick fort, idag låg jackan i brevlådan. Eller nej, brevbäraren knackade på med posten idag faktiskt. Jackan kom i en bred kartong som inte fick plats i brevlådan, så det var ju skönt att få leverans direkt till dörren så slapp jag hämta ut den hos ombud.
 
Jag såg direkt att storleken blev ok. Återstod bara att se vad Seven skulle tycka, han är SÅ kräsen så jag vågar inte slappna av förrän han sagt sitt. Men den fick godkänt snabbt & han tyckte det var bra att den tål regn också. Det regnade idag nämligen & han kom hem rätt blöt efter att ha lekt ute med en kompis. ;) Så denna blir perfekt. Visst, kanske lite tråkigt med svart men Seven vägrar så många färger att jag körde ett säkert kort. Dessutom passar den ju till allt - om jag ska vara extra positiv.
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0