....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Rygg & snö.

Kategori: Vardagen

Försökte uppdatera igår men det sket sig hela tiden. Det gick inte att lägga in bilder & titt som tätt blev hela bloggen "error", så jag gav upp. Idag verkar det funka bättre!
 
Min rygg är fortfarande under all jävla kritik men den är bättre då den inte värker på samma sätt som igår morse, då kunde jag knappt gå. Men som nu, jag kan knappt ta på mig strumpor/byxor/böja mig fram. Vända mig i sängen innebär att K ibland sträcker fram armen för att jag ska kunna hålla i. Haha, som en gammal tant! Har märkt att ischiasen bråkar lika mycket som ryggen för det gör så att hela vänster ben värker, ända ner i vaden, särskilt på natten. Ska testa sitta på is idag & se om nerven kan chilla lite. ;)
 
Igår kom det en massa snö igen - woop woop! Verkar bara vara jag som är glad för det i hela landet. Men jag längtar varken till vår eller värme, jag vill att mina barn får uppleva en bra vinter. För den hittills har varit riktigt kass. På vintern ska man kunna göra snögubbar & åka pulka på skolgården på rasterna. Göra snögrottor & snöänglar. Det har ju mest varit lera & is, hur kul är det? Jag skiter i att många vuxna klagar på snön, tänk på barnen - detta är ju fantastiskt! Äntligen kan dom få ha VINTER! ♥
 
Oxy var ledig igår pga min rygg men idag ska han dit. Ska dock ta ledigt åt honom på fredag igen för då måste jag in till Örebro för att hämta ut mitt leg som är klart hos polisen. Då hinner jag inte ha honom där, för vill inte ha minimala marginaler. ;) Det ska bli så himla skönt med ett nytt GILTIGT leg!
 
 
Igår innan det började snö igen.
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2017-03-08 | 14:36:22

    Du får boka tid hos en kiropraktor för ryggen.

    Svar: Då får jag en tid när ryggvärken gått över.
    Cim von Wowern

  • Charlotte säger:
    2017-03-10 | 12:44:50
    Bloggadress: http://pluggamedmig.se

    Haha "då får jag en tid när det gått över" - EXAKT så är det ju verkligen alltid!

    Svar: Yepp, väntetider på allt! Och nu är ryggen bättre så det går åt rätt håll.
    Cim von Wowern

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0