....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Lilla snigel.

Kategori: Vardagen

Solen skiner även idag. Gissar på att det blir ungefär samma grader som igår senare i eftermiddag. När vi vaknade var det nollgradigt men strålande sol. Tur det, annars hade det varit svårt att vakna till nu när det blev en timme tidigare. Vad jag ogillar det här med att ställa om klockan. Låt den vara bara..
 
Isis sitter här bredvid mig & trallar på "Lilla snigel" som vanligt. Hon sjunger & nynnar på den nästan hela dagarna. Nu förstår jag dom som sagt att dom sjöng innan dom kunde prata, Isis är precis så. Himla sött men ganska tjatigt. ;)
 
 
Imorse.

KOMMENTARER:

  • Hannele säger:
    2017-03-28 | 09:18:06
    Bloggadress: http://www.instagram.com/hann3le

    Du som verkar ha bättre koll än mig, skulle du kunna tipsa mig om ett bra märke på gummistövlar till barn? Såna som verkligen håller längre än en vecka..har fått köpa flera stycken på ett år för mina ungar hinner knappt använda sina utan att går sönder typ direkt när dom sätter ner fötterna i dom (inte bokstavligt talat men dom går jättelätt sönder och man får köpa nya typ hela tiden) 😁

    Svar: Crocs!! Superbra. Tåliga men väger ingenting alls.
    Cim von Wowern

  • Hannele säger:
    2017-03-28 | 17:56:42
    Bloggadress: http://www.instagram.com/hann3le

    Åh! Hur är dom i storleken? Normala eller stora eller små? Vet att jag har köpt tofflor med deras märke och jag tyckte dom verkade normala men gummistövlar är ju en annan femma kan jag tycka 😊

    Svar: Dom är normala vill jag påstå. :)
    Cim von Wowern

  • Hannele säger:
    2017-03-29 | 17:23:13
    Bloggadress: http://www.instagram.com/hann3le

    Tack för hjälpen! 😊

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0