....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Holy Jeeezus!

Kategori: Mini Rodini, Nytt till barnen

Nu är hon igång igen, fembarnsmamman SHOPPAR! Hur KAN jag?! Haha.
Nu har jag känt efter vad jag ville ha mest av det nya från Mini Rodini & det fick bli fyra plagg till att börja med. Hittade även en kod som gav 20% rabatt på något av plaggen, typ två stycken. Vet inte hur det är planerat av Babyshop, men men - rabatt är ju alltid fint! "ISABELLASVÅR" var det men jag vet inte hur länge den är giltig!
 
Det ska bli spännande att se dessa i verkligheten. Förhoppningsvis kommer paketet innan helgen & då visar jag er också. Leopardplaggen kommer bli snygga tillsammans med Isis mörkrosa pico-jacka! ♥
 
 
 
 
 

 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-03-23 | 22:26:35

    Åh har kärat ner mig i insekterna & noterna..😍. Får bli till rean..😊. Har kommit upp i 5 plagg i minstingen växapåse inför NÄSTA sommar 😆. Nästan uteslutande från stamleverantören villervalla...😁😸🙈

    Svar: Haha du & ditt Villervalla!
    Cim von Wowern

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-03-24 | 10:55:10

    😁😂😄😆

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0