....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Grilla?

Kategori: Vardagen

Så var det söndag igen. Pojkarna sov hos farmorn inatt så dom kommer hem om en stund. Jag tvingade Star att städa på sitt rum, så nu är det gjort. Jag har också ränt runt en del & städat. Känns som jag aldrig blir klar.. vänder mig om & så ser jag något nytt som behöver plockas upp eller torkas av. ;) Life with kids.
 
Väldigt soligt idag men det blåser varenda dag, vilket är himla synd för det blir så kallt. Svårt att veta hur barnen ska klä sig. Ska det vara varmt eller kallt? Måste det vara båda delarna? ;) Moder Natur behöver ett rejält snack. Jag gillar kyla men jag hatar när det BLÅSER mer än lite "bris".
 
Annars blir nog dagen rätt lugn. K snackade något om att eventuellt köpa en ny klotgrill & grilla lite senare, men vi får se hur vi gör. Men det är ju väldigt gott med grillat... & det luktar så gott!
 
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0