....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Förlåt, my bad.

Kategori: Vardagen

Äntligen är Melodifestivalen över så att jag slipper höra det mer på tv! Sjukt dålig låt som vann men det fanns iofs inga bra låtar i år. Har vägrat se deltävlingarna men finalen fick barnen se "live", annars har dom fått spela in & se morgonen efter. ;)
 
Imorgon har barnen studiedag så det är en långhelg, särskilt för Oxy som var ledig även i fredags. Idag ska det städas & vikas tvätt. Det är galet hur rörigt det blir på endast en kväll - jag städade nämligen igår också. Alltså... jag städar varenda dag, bara mer eller mindre. Men i alla fall, det är det som ska göras idag, annars blir det nog lugnt. K ska jobba imorgon, han har då ingen studiedag. ;) Min rygg är bättre. SÅ mycket bättre! Det som känns mest är ischiasen som ligger kvar men den känns mest när jag sitter ner en stund. Så det är verkligen mycket bättre, Behöver inte äta Ipren flera gånger om dagen som jag gjorde första typ... 7-9 dagarna. Det blir inget mer stegklättrande för mig framöver alltså - min kropp pallar inte det, det har den visat riktigt tydligt nu. Förlåt, förlåt kroppen!
 
 Isis för ca 3 mån sen.

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-03-12 | 18:07:44

    2 barn duschade & 2 tvättmaskiner avklarade, 1 diskmaskinsomgång är klar & halva veckohandlingen likaså 😥. Snart dax för kvällsmat & sen är det nattning igen av barnen & påfyllnad av skolväska & sen & sen & sen....😓.

    Svar: Haha - ja, never ending story!
    Cim von Wowern

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-03-13 | 12:49:15

    Haha jag 😝 🙈

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0