....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

En annan del av Köping.

Kategori: Vardagen

Måndag - finally! Helgen var lång? Men helt ok. Ninja som hos en kompis lör-sön, så vi hämtade upp henne igår eftermiddag & åkte sen till Willy:s i Köping. Star, jag & Isis gick in & handlade, det brukar vi göra för att det är enklast. Fick med oss en del ut från affären & sen tvättade K av bilen innan vi åkte hemåt igen.
 
Innan vi handkade svängde vi förbi området där "En annan del av Köping" spelas in, bara för att. ;) Är ju lite kul när man ser på programmet. Vi såg Mats EPA & var han bor, det var inte svårhittat alls. Åkte bara förbi & barnen tyckte det var lite spännande. ;) Vilket får mig att tänka på säkerheten? Jag vet inte, men det finns ju folk som faktiskt inte fattar "privat"-grejen.
 
Nu är ju alla iväg, bara jag & Isis hemma. Jag har städat & grejat så nu är det rätt så rent här. Ska ta upp tvätt sen & lägga i allas lådor. Snart dags att hämta Oxy, men först ska Isis sova en stund. Det snöar ute så halva stan är väl förbannad - men inte jag, jag tycker det är skönt. Slippa svettas!
 
Isis provade mina Crocs. ;) Passar ju perfekt!
 

KOMMENTARER:

  • Frida säger:
    2017-03-20 | 22:31:54

    Åh! Visste inte att Crocs fanns för vuxna?! Måste genast beställa :-)

    Svar: Finns massor. Barnen & vi vuxna har haft vinterskor därifrån. Väger ingenting, vattentäta & varma. Gummistövlarna är jättebra - väger heller ingenting. Finns även till barn. :)
    Cim von Wowern

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0