....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Är det vår eller?

Kategori: Vardagen

Det har varit studiedag för alla barn idag, så det har varit fullt ös hela dagen. Men jag satte Star på att passa dom mindre medans jag tog med mig Isis till affären för att veckohandla. Så slapp jag släpa med mig alla när jag ska handla så mycket. Hämtade även ut en kartong från Bamba innehållandes några av Ninjas födelsedagspresenter. Hon fyller år 22 Maj, så det är dags att börja binkra upp. ;) Ska beställa dom sista nästa månad. Känns som jag har det hela under kontroll - kände mig lite stressad innan denna första beställning.
 
Det var riktig vår under dagen. Massor av sol, all snö är borta & jag svettades i vinterjackan. Det behöver inte bli varmare nu, detta är alldeles lagom. Haha, är kanske den enda i Sverige som säger så! Blir typ hängd på torget! "Nu går det åt rätt håll!", hm... vad är rätt håll? Måste det vara just SOMMAREN? Men det är ganska kul att se hur folk får slut på något att säga när jag inte håller med dom om hur häääärligt det är med värmen. "Nä fy faan...." ;) Missförstå inte, jag tycker det är skönt med sol under en dag - så länge jag slipper svettas. Det är när det är högsommar & olidigt som jag riktigt vantrivs! Förstår inte hur andra kan ligga & sol i det. Kan inte vara hälsosamt!
 
En fördel med att det är varmare är dock att barnen kan använda sina fina vårjackor! DET har jag saknat.
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0