....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Sommarnyheter.

Kategori: Nytt till barnen, Tips & erbjudanden, Vardagen

 
I samarbete med LUNDMYR of Sweden.
 
Nu när det är sommar på intåg har Lundmyr släppt nytt, både i klädväg & lite annat smått & gott. Vi har använt märket på vissa av barnen sen Seven var bebis & plaggen räckte länge tack vare växtmån som är uttänkt, med muddar att vika ut & dubbla knäppningar på bodys för att räcka extra på längden.
 
Jag beställde hem lite blandat till Isis främst men även Oxy fick ett plagg, nämligen en jumpsuit/onsie - vad man nu vill kalla det. Han har velat ha en ett tag då Seven har en från ett annat märke. Ett mycket glatt barn minsann, Oxy sa "Jag vill ha den här jämt, men inte att sova i men hela tiden annars!", så han hade den till dagis idag. Stl 120 & han är drygt 115 cm. Jag vek ut muddarna vid armar & ben så att den inte blev för kort.
 
Isis fick en body & ett par byxor, en söt liten nalle samt olika hårband & rosetter till håret. Kommer bli så himla sött i sommar! Jag såg att Ninja testade ett hårband & det passade även henne så jag antar att dom får dela. ;) Isis plagg är i stl 80. Hon har annars 86-92, lite olika beroende på märke & plagg, men dessa sitter bra & det är just tack vare att man kan förlänga plaggen så att det finns växtmån. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0