....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Sexårsfirande.

Kategori: Vardagen

Ingen Lergigan idag. Inte ens imorse! Vågar inte vara för glad än men såhär bra har jag inte mått sen i April! Bara lite illamående & det kan jag leva med.
 
Idag ska vi fira Oxy som fyller 6 år imorgon. Vi kör firandet idag istället då K ska jobba imorgon & Ninja åker iväg på kollo på morgonen. Så lika bra att ta det senare idag istället. Jag måste bara slå in paketen, har varit utan tejp & papper nämligen & hela tiden glömt köpa. Sen ska en tårta göras & Oxy säger att det ska vara godis på.
 
Tänk att han fyller 6 år! SEX år. Den där lilla skitungen som är sjukt social, precis som Ninja var. Han frågar främlingar vad dom gör, frågar i kassan vad det & det är. Frågar tanten som går på andra sidan "Var ska du? Vad jobbar du med?". Han är väldigt glad & lätt att ha att göra med. Oxy säger alltid "Tack mamma!" när jag hjälper honom & han är noga med att jag ska säga "Varsågod!", glömmer jag så får jag höra det! ;)
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-07-02 | 21:26:26

    Gud va gulligt 😄😍. Jag har en 2,5-åring som redan håller koll på min mobil & mina skor åt mig när jag är som mest stressad..🤣. Inte så dumt det där med barn ibland..😹🙈

    Svar: Haha - nej ibland är det praktiskt! xD
    Cim von Wowern

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-07-03 | 22:39:49

    😄

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0