....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Lite mer shopping.

Kategori: Nytt till barnen, Tips & erbjudanden, Vardagen

Innehåller adlink.
 
 
Babyshop.se har rea (ta 3 betala för 2 - tips, tips: även på Mini Rodini, Molo etc), så jag passade på att beställa några överdelar till Seven & ett par jeans från Nova Star. Likadana som Oxy har, dom är SÅ snygga irl. Ang. tröjor har vi inte samma smak, Seven & jag, men jag tog några som jag tror att han kommer att tycka om. Ingen idé att köpa det jag tycker är snyggast, då blir det bara liggandes.. Så hoppas att han blir nöjd, annars får vi byta. Han har nämligen inte så jättemånga tröjor kvar sen han sa att han inte vill ha Molo mer. Jag har lagt över en del till Oxys garderob istället. Några går bra för Seven fortfarande, med t.ex fotbollar på men sådana med djur eller för mycket mönster vill han absolut inte ha. Helst ska det vara enfärgat & allra helst "sportiga" tröjor i sånt där mesh-tyg, heter det så? Sådana använder han rätt uteslutande, men jag tänker inför hösten med. Han skulle gå i shorts & t-shirt året runt om jag lät honom. Så fort det är sol i Mars försöker han få gå ut i shorts!
 
Detta kommer alltså från mitt barn som är uppväxt i nästan bara rosa & knalliga färger under sina första 6 år i livet. Haha.. så det kan bli! Men alla barn har rätt till sin egen stil & så även Seven, så jag försöker att lyssna på vad han gillar. Nu känns det som att jag har rätt bra koll på det hela. Så har tjejerna också klätt sig efter 8-9 år där omkring. Då skulle det plötsligt vara enfärgat & mörkt, typ svart & mörklila. Bara jättetråkiga kläder från H&M osv. Men det är bara att nicka & betala. ;)
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0