....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Inför hösten.

Kategori: Nytt till barnen

Har just beställt lite höst-/börja i skolan igen-plagg & skor till några av barnen. Sevens sneakers är helt trasiga vid tårna efter allt fotbollsspelande, Ninja behöver annat när sandaler inte funkar längre, Oxy har just nu Sevens ärvda lila paljettsneakers, superfina - men ska man börja i skolan för första gången så ska man få nytt. :) Star får också nytt men funderar på att spara det till födelsedagen i Oktober.. eftersom att det är först då det är höst ändå. Skor osv har hon redan. Det blev varsin vadderad bombarjacka till Ninja & Seven i olika färger. Oxy behöver ingen då hans jackor från i våras borde funka än. Sen får vi se om allt passar eller behöver bytas.
 
Jag tänkte samtidigt beställa mer mammakläder men jag bestämde mig för att vänta till efter nästa ultraljud den 9 Aug. Om det inte går bra har jag ju köpt kläder i onödan, men går det bra måste jag ha mer byxor & överdelar. Framförallt byxor då jag bara har ett par & det är TRÅKIGT!
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-07-26 | 12:11:33

    Såg att Lindex skulle få in superfina vinröda bomber-jackor i höst till barnen..👌. Nu funderar jag starkt på att syskonmatcha & mamma-matcha..😄

    Svar: Kör hårt!
    Cim von Wowern

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-07-26 | 21:51:58

    Haha vore kul om det experimentet blev av...😸

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0