....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Födelsedagspresenter.

Kategori: Tips & erbjudanden

Trots att Isis redan har fyllt år så har jag fortfarande inte köpt alla presenter till henne. Varför? Jag vill inte köpa något bara för att, när hon ändå inte förstår vad det är för något med "födelsedag". Så jag köpte två presenter som hon fick på födelsedagen men jag tänkte köpa något/några fler. Mest för att hon ska få lite mer egna leksaker för hon har mest velat leka med Oxys grejer.
 
Jag har butiker som jag återkommer till. Jag gillar inte riktigt att köpa från nån affär som jag aldrig köpt via förut, även om jag måste det ibland. Man jag har favoriter som jag vet är bra & pålitliga. Gärna med nån rabattkod men fri frakt är alltid det jag kollar efter först. Det är lite av en kick att kunna beställa utan att behöva se fraktavgiften. ;)
 
Så nu tänke jag höra med er läsare om ni vet något om det jag kikat på till Isis. Jag tycker att det ser roligt ut men kan hoppas på att nån vars barn har någon & kan ge mig mer input. Allt finns hos ABCleksaker.se. Jag är nog mest nyfiken på den där balanscykeln. Jag har aldrig sett en sådan med tre hjul & för mig känns det lite bättre, i alla fall nu när Isis är såhär pass liten. Hm... nån som vet?
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2017-07-29 | 20:34:49

    Den översta har min son någon variant av med ljud. Uppskattad!

    Svar: Är det lagom högt ljud? Vill inte att det liksom skär i öronen.
    Cim von Wowern

  • Pernilla säger:
    2017-07-30 | 12:37:30

    Jag älskar B Toys. Är jätte snygga och roliga och känns stadiga att leka med 😊. Har ett pärlset och ett trumma med olika instrument i som barnen älskar https://www.abcleksaker.se/parum-pum-pum-b-toys.html

    Svar: Härligt, ska kolla in det!
    Cim von Wowern

  • Marie säger:
    2017-07-30 | 19:57:38

    Jag som skrev den första kommentaren. Glömde mitt namn. Det är tre olika låtar beroende på vilket hål man använder. Ja lagom högt ljud tycker jag. Men jäkligt tröttsamt också... Men det är väl alla.

    Svar: Haha ja tröttsamt blir det mesta, så jag funderar alltid 15 gånger innan jag köper något som låter. ^^
    Cim von Wowern

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0