....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Shooter.

Kategori: Vardagen

På två dagar såg jag klart serien "Shooter" som har 10 avsnitt (ca 45 min styck). Jag fastnade totalt & nu vet jag inte vad jag ska göra med mitt liv nu när serien är slut! Jag trodde den skulle komma i flera säsonger men nä.. insåg rätt snart att det vara fanns en. Ska gråta en skvätt tror jag! Nån annan som sett? Jag har dock inte sett filmen med samma namn & tänker nog inte göra det då dom handlar om samma grej men det är olika karaktärer.
 
Så blev det lördag & pojkarna är hemma från farmorn. Ninja hade det skoj på discot igår kväll, så allt är frid & fröjd just nu. Barnen spelar lite & Isis sitter & ser på. :)
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Maria säger:
    2017-01-29 | 22:59:35

    Syns verkligen att dom är syskon ☺

    Svar: Såg det jag med, inte alltid jag själv ser likheterna men nu så! :)
    Cim von Wowern

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0