....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Jullov.

Kategori: Graviditet, Vardagen

Så var det jullov! Idag var det sista dagen i skolan & barnen slutade vid kl 11. Sen har det varit mest lugnt här hemma. Barnen spelar & lyssnar på musik. Star har varit ute & sandat trottoaren & vår gång så vi slipper slå ihjäl oss för nu är det riktigt halt! Trots att kommunen har sandat på skolgården & gångbanor så går det knappt att gå ändå. Riktig blankis, jätteläskigt att gå på.
 
Jag är fortfarande jättetrött men jag tror att mitt järnvärde är lite dalande med. Men jag sover dåligt också sen många veckor. Benen värker som vanligt & upp för att kissa. Men jag ser ett ljus i tunneln. :) Jag bara hoppas på att dom inte skickar hem mig på fredag, det vore jättetråkigt..  men jag får vara beredd på det också. Att det av nån anledning KAN vara fullt eller att dom anser att kroppen är alldeles för omogen. Jag hade lite molande långt ner i magen under natten, som jag inte haft innan, så jag hoppas att det kanske hjälper till lite tills fredag. 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0