....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Glittrande nattlampa.

Kategori: Nytt till barnen, Tips & erbjudanden

I samarbete med Giftstory.se
 
När jag såg denna nattlampa i webbshoppen föll jag för den direkt. Dock anade jag inte att den skulle vara så himla mycket finare i verkligheten. Bara lådan den kommer i är jättesöt. Den snodde Isis direkt & skulle ha leksaker i. Jag packade varsamt upp lampan från den skyddande packeteringen & satte sen i batterier. Studerade den noga innan jag startade den, för den var så vacker redan innan. Noterade att det finns en timer-knapp under, som gör att den stänger av sig själv efter 45 min för att spara på batteriet. Toppen!
 
Startade lampan & som en extra effekt var det ganska mörkt i köket när jag gjorde det, så det kändes ganska magiskt när glittret började åka runt i globen & färgerna skiftade. Isis stod med stora ögon & tittade. Hade jag fått en sån här lampa som barn hade jag varit i himlen. Så otroligt himla skitfin, så kan jag väl uttrycka det. Jag blev & ÄR så förälskad i den.
 
Giftstory.se är en webshop som säljer doppresenter, presenter till nyfödda & små barn. Det finns alltid rätt mycket att välja mellan, allt från barnets första dagar till 1-årsdagen. Det är presenter som håller, som kan följa barnet i livet & vem vet, kanske ärvas av något annat barn sedan. Jag har märkt att folk ofta funderar på vad dom ska ge bort i doppresent eller till namncermonin; här har ni alltså ett hett tips! 
 
Det går naturligtvis inte att visa lampan utan att visa ett klipp på den "in action"!
 
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0