....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Bebis, bebis...

Kategori: Graviditet

Kom på imorse att nu kan jag ju faktiskt lägga fram bebiskläderna på hyllan istället för att förvara dom i en påse i ett skåp. En hel del hänger med till BB men resten ligger nu framme & väntar. När dom där första plaggen är urväxta kan jag ha värsta säljtråden på FB, haha. Såg att jag inte har något i stl 68 utan det mesta är i 56 & 62, onsiesarna är i dubbelstl & är stora så dom räcker ett bra tag. BB-väskan är klar sen ett par veckor. Babyskyddet också. Vagnen är bäddad & redo. Det enda som inte är klart är vad den ska heta, men jag väntar mest på att K ska inse att jag har bäst smak. ;) Mycket bebis i tankarna nu. Svårt att inte ha det.. nu är det nära!

KOMMENTARER:

  • Nina säger:
    2017-12-18 | 07:54:50

    Lycka till! Tänk att du har det bästa man kan vara med om i livet precis framför dig nu. Det kommer gå så bra och snart får du hålla och lukta på er lilla nyfödda bebis. Mys 😊

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0