....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Vinterbyxor - check!

Kategori: Nytt till barnen, Tips & erbjudanden

Yay, vad skönt! Köpte precis vinterbyxor till Seven & Oxy för kanonpris. 300:- TVÅ PAR! 150:- styck på erbjudande hos Lager157 när man köper just två par byxor eller jacka + byxa! Jag har väntat på något sånt här. Var nära att beställa från Lindex igår.. deras byxor kostar 400:- styck, så jag avvaktade. Vilken tur!
 
Tyvärr var dom svarta slut i storlekarna jag sökte, men jag valde mörkgröna & blåa istället. Jag tror att dom gröna passar bra till Sevens blåa vinterjacka & att dom blåa passar fint med Oxys vinterjacka som också har blått i sig. (det är en likadan Seven hade för några vintrar sedan med leoparder i mönstret) Så ja, hur som helst - jättenöjd över mitt kap. Tror att det går åt rätt snabbt men ville ändå tipsa er. Vinterbyxor i rosa finns kvar i alla storlekar såg jag! Dom flesta var väl ute efter svarta, enklast så.
 
Ninjas vinterjacka är på G så det är också klart. Bara overall till Isis kvar nu! Snart är det bara skor kvar.
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-08-25 | 20:56:15

    Åh läckra färger 😃👌. Jag såg pre-view igår kväll på villervalla fleece & vinterkläder 😀. Fick tokfnatt & kände mig som ett barn i en godisaffär 🤣. Så minstingens vinteroutfit kommer att va tillägnat detta wunderbara klädmärke iår igen, halleluja prisa Gud typ....😅🙏

    Svar: Hahaha, är inte förvånad du! :D ;) Här blir det Mini Rodini & Molo mestadels. Förvånad much?
    Cim von Wowern

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-08-26 | 15:58:19

    Haha your aren't 🤣..? Not me either...🙈. Kim von v ❤ MR & Molo=sant 😉

    Svar: Så, så sant. ^^,
    Cim von Wowern

  • Anonym säger:
    2017-08-28 | 10:16:35

    Har du köpt vinterkläder från Lager157 förut så du vet om det är nåt att ha? Låter för billigt tycker jag 😉

    Svar: Ja det har jag. Dom håller, precis som Lindex vinterbyxor när dom är på rean på våren. ;) Så jag förväntar mig att dessa håller fint dom med. Dom brukar inte kosta 150:- styck utan 300:- styck, vilket blir en del om flera barn ska ha. ^^,
    Cim von Wowern

  • Sandra Viklund. säger:
    2017-08-29 | 12:23:51

    Tack för svaret ang. vinterbyxorna, då ska jag ta och beställa 😀

    Svar: Hoppas att dom finns i stl du söker. :)
    Cim von Wowern

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0