....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Vecka 19.

Kategori: Graviditet

Det känns inte alls som att jag alldeles strax har gått halva graviditeten.
Det är något av en spökperiod dessa veckor innan sparkarna kommer igång ordentligt. Just nu har jag mest en mage & inte så mycket mer. Kroppen vet att den är gravid men hjärnan har inte kommit dit riktigt ännu.
 
Jag hoppas innerligt att ultraljudet nu på onsdag går bra. Det blir mitt senaste rutin-ultraljud då jag brukar vara runt 17+6 & nu kommer jag vara i 18+6. Men jag tror det är bra, då kan man kanske se ännu bättre nu när barnet kommer vara större - även om väntan på ultraljudet är jobbig. Har ju faktiskt väntat ut denna graviditet hela sommaren. Från våren till hela sommarlovet.. Jag hoppas att det varit värt det & att allt ser bra ut.
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-08-07 | 23:15:23

    Åh jag känner riktigt klumpen i magen då jag varit i liknande situation själv med oro för medärvd sjukdom hos barn nr. 1..😯. Håller alla tummar & tår för att allt går bra för dej med ultraljudet 🤰🤛👋

    Svar: Tack! Oavsett så blir det skönt att äntligen få ett ordentligt svar..
    Cim von Wowern

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-08-08 | 23:22:23

    Förstår detta..😏🙏

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0