....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Ischias.

Kategori: Vardagen

Så där, nu känner jag mig typ slut för idag men klockan är inte ens 12 än. Märker att jag inte alls orkar lika mycket som vanligt & det är frustrerande. Särskilt när huvudet & kroppen vill olika! Jag har ingen foglossning men en bråkande ischias, så jag måste alltid tänka på hur jag står eller ligger.
 
Jag har jobbat för ett par timmar sedan. Isis var med denna gång med & det gick bra, även om hon kanske sjunger lite för mycket. ;) Men det gick relativt snabbt att bli klar. Sen var jag in till affären innan vi gick hem för att äta lunch. Nu ska jag hämta Oxy om en timme, sen ska jag försöka att inte göra så jättemycket förrän det är middagsdags. Just för att inte trigga ischiasen i onödan. Hoppas att jag orkar jobba till December..
 
Det märks att det är slutet på sommren nu. Det är lite kallt på morgonen. Skön luft! Äntligen kan barnen ha en tunn jacka till skolan. Jag älskar ytterkläder. ;)
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0