....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Update.

Kategori: Vardagen

Är lite frånvarande då jag är dunderförkyld. Barnen är bättre men mitt sitter i. Nu har hostan kommit också, precis som väntat. Känns som någon slagit mig i huvudet med en träpåk. Isis är gnällig då hon sjukdomsbajsat så mycket för någon dag sen att hon är sårig i rumpan. Blivit bättre tack & lov men lite kvar. Så det är en del "Aj" från hennes håll. Jag har nästan tappat rösten & är allmänt irriterad. Hoppas att detta vänder snart...

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-04-16 | 12:24:30

    Krya på er! 😻😷🤒

    Svar: Tack!
    Cim von Wowern

  • Ebba säger:
    2017-04-16 | 18:44:43

    Krya!!

    Svar: Tack!
    Cim von Wowern

  • Nina säger:
    2017-04-17 | 21:21:21

    Jag måste säga att jag tror, utan att känna dig, att jag vet vad du skulle passa att jobba med. Något med barnkläder. Du verkar verkligen brinna för det och du har så bra koll på allt som rör barnkläder. Tänker som tex arbeta i en barnklädesbutik, eller ha en egen liten second hand butik med barnkläder, där du tar in hela och fina kläder utan hål etc och gärna märkeskläder. Och leksaker. Där du kan få in allt möjligt roligt och fint och gå och botanisera, stryka och hänga upp.
    Inget av ovanstående kräver någon direkt utbildning.

    Eller inköpare av barnkläder, där kan det väl vara svårare att få jobb och kräva utbildning dock.

    Vi har en sådan second hand butik nära där jag bor och när de sökte ny ägare var jag bra sugen men var för feg... Det är ju trots allt ett steg att ta. Hon som tog över den är hemma med sina barn. Den minsta är 2 år men hon kommer vara hemma fortsatt. Hon jobbar i butiken några dagar i v, 2 i snitt och då har mannen barnet. Tror hur som du skulle passa grymt bra att arbeta med just barnkläder. :)

    Svar: Tack! Det tror jag också & är något jag skulle vilja jobba med längre fram - om chansen finns. :)
    Cim von Wowern

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0