....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Mini Rodini Patchwork.

Kategori: Mini Rodini

 
Idag kl 08 släpptes nya filtar från Mini Rodini. Jag hade laddat upp för jag trodde att det skulle vara kösystem som vid vissa andra limiterade släpp, men icke - jag kom in redan två minuter innan kl 08! Var i chock i några sekunder, sen började allt bli jättesegt & det kom error titt som tätt. På något sätt lyckades jag få dom två filtarna som jag hade siktat in mig på. Eller först & främst den med siameser, det var mitt nr 1. Sen fastnade jag för en jag inte hade sett skulle släppas, i lilagula-färger. Även den beställningen igenom med, fick orderbekräftelse redan innan det var klart i kassan. Så segt var sidan!
 
Nu håller jag tummarna för att MR packar som dom ska & inte slumpmässigt... en del har förr blivit undan trots orderbekftäelse. När det plingar till i Postnord-appen - då ska jag andas ut. ;)
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-04-19 | 15:03:00

    Haha kösystem till mini rodinis släpp & telefonsvararen till vårdcentralen...😅. Vad är värst...🙈😸

    Svar: Åh! Svår fråga! HEHE!
    Cim von Wowern

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0