....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Magsjuka, del 2.

Kategori: Vardagen

Nu hoppas jag att magsjukan är över för denna gång, men skulle inte bli förvånad om något av barnen blir dåligt lagom till att helgen är slut. ;) Oh well, jag har varit magsjuk två gånger nu sen förra månaden så nu får det fan vara nog. Nu var både K & jag dåliga samtidigt, det är sällan vi är det. Så Ninja, Seven & Oxy har varit hos farmorn i två nätter. Var tillräckligt tungt att ha en pigg Isis när man låg & feberyrade liksom.. Men idag mår vi bra - så skönt. Förutom att jag fortfarande är förkyld då & hostar sönder hjärnan & lungorna, så är det ok. Nu vänder vi blad, som Kungen sa. ;)
 
Imorgon ska jag städa en del. Göra sånt där som inte orkats med nu under några dagar. Men jag har ändå bytt sängkläder & sånt där. Imorgon blir det dammsugning, dammning osv. Det blir bra med en ny vecka också, nu är jag less på ledigheter! MEN, än är det lördag. Jag snackar som om det vore söndag för det känns verkligen som det!
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0