....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Ischiassss...

Kategori: Vardagen

Seven har fått en ny cykel, så nu ser man honom inte så mycket efter skolan. Han cyklar & cyklar. Hela helgen cyklade han tills det rann svett om honom. Innan maten, efter maten. Cykla, cykla! Den han hade förra sommaren är för liten, dessutom är det punka. Den ska Oxy få när vi fixat nya slangar. Seven har längtat efter att få cykla & nu fick vi köpa en av Ninjas kompis storebror som är äldre. Där hade vi tur! Jättefin cykel & dom körde hem den till oss samtidigt. Woop!
 
Annars har det inte hänt något särskilt förutom att min ischias drog igång igen i lördags, så jag kunde knappt böja mig fram eller resa mig upp/sätta mig ner. Vänster ben värkte som satan & det strålade ut i korsryggen så fort jag lutade mig framåt (det är förstå då en inser hur ofta man gör så under en dag...), men idag är det bättre. Känner bara av yttepytte så jag har tagit det ganska lugnt idag för att inte reta upp nerven igen. I lördags var det för att jag stod för länge i köket. Jag vill inte sitta hela tiden så jag stod i köket och grejade & pang, så var det igång. Tröttsamt! Men skönt att det snabbt blev bättre... tack & lov. När det nyligen värkt så där mycket har jag märkt att det väldigt lätt kommer tillbaks så det gäller att lyssna på kroppen extremt noga veckorna efteråt..
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-04-03 | 22:35:55

    Krya på dig 🤓💪. Här konstaterar jag att det är skönt att måndan e över & det är en dag närmare helg 😆

    Svar: Tisdagar brukar vara bättre än måndagar! :D
    Cim von Wowern

  • Jenny Lindgren säger:
    2017-04-04 | 11:43:54

    Haha ja denna dagen började bättre än igår iaf..😉

  • Anonym säger:
    2017-04-05 | 11:08:19

    Onsdagar är ännu bättre för då är det torsdag imorgon och det är ju dagen innan fredag så det kan inte bli bättre 😂

    Svar: True that! ^^
    Cim von Wowern

Kommentera inlägget här:

RSS 2.0