....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Nya höstskor.

Kategori: Mammashopping, Nytt till barnen, Vardagen

Det var dags att fixa höstskor till barnen. Ännu är det ju liiite för varmt för det men plötsligt slår det ju till & det kommer vara lite kyligare. Hittade tre likadana på H&M, som har lite fleecefoder invändigt. Toppen ju! Dom passade allas fötter & barnen tycker att dom var snygga. Tur det! Star hade redan fått sina, dock ofodrade. Hon valde själv modellen & det verkar vara det som gäller i höst då modellen dyker upp överallt. Så barnen kommer alla fyra ha likadana skor, ungefär. Rätt kul! Bara Isis som har andra.

Jag fick också nya skor! Se på fan... får se om jag kan gå i dom bara. Finns en anledning till att jag inte går i klackar.. jag kan inte hantera det! Haha... men med övning så? Hur har alla andra lärt sig liksom? Jag får öva & öva. Snygga är skorna, jag vill bara inte gå som en T-rex i dom.
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0