....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Lundmyr of Sweden.

Kategori: Nytt till barnen, Sponsrade inlägg

I samarbete med LUNDMYR of Sweden.
 
 
 
Har sett fram emot min beställning från LUNDMYR of Sweden, då dom har släppt en ny kollektion som jag tycker passaar utmärkt nu till vår & sommar. Älskar dom fina hjärtarna på plaggen & att tygen känns så pass rejäla som dom gör. Kanske för att det är ekologisk bomull? Seven hade flera plagg från sin bebistid som Oxy fick ärva & då såg dom fortfarande nästan nya ut trots väldigt många tvättar.

Men min favoritgrej med deras bodys är att dom har I will grow with you-funktion. Jag förstår inte varför andra märken inte har samma för det är hur smart som helst! Ni vet när favoritbodyn fortfarande passar i ärmarna men börjar bli för tighta vid knapparna? Otroligt tråkigt. Med de här funktionen finns det två olika rader med knappar, som förlänger användningstiden.

LUNDMYR's nya kollektion innehåller hjärtan, ankare, ränder, vitt, blått, rött & grått. Det finns t.o.m. en liten "sailor cap" att köpa. Otroligt fint med sjömanskänsla! Vet att många gillar det. För mig är det en skön kontrast till alla andra färger & mönster som redan finns i garderoberna.

Ta en titt själva: http://www.lundmyr.com/
 
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0