....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Reklamation!

Kategori: Mini Rodini, Molo

 
​Jag valde att för en andra gång reklamera samma typ av jeansmodell från Molo. Jeansen är jättesnygga i guld&svartrandigt men tyvärr släpper guldfärgen vid både användning & tvätt. Den liksom gnuggas ut & blir mörkare & mörkare. Jättesynd då det varit mina favoriter på Oxy! Men när jag återigen måste reklamera för samma fel så vågar jag inte testa ett nytt par. Det skulle bli det tredje paret & samma sak skulle helt säkert ske. Så nu ger jag upp & Babyshop.se där jag reklamerat & gjorde nu igen, är superbra när det gäller just detta. Inga problem alls & jag fick välja att få pengar tillbaks eller välja en annan vara för ungefär samma pris.
 
Jag valde att ta en grön unicorn-tröja från Mini Rodini. Oxy har ju nyss fått den blåa varianten, så jag har varit nyfiken på den gröna. Tog den dock i en storlek större då den blåa sitter rätt så perfekt just nu. Är väldigt nöjd med denna! Men jag kommer att sakna dom fina jeansen helt klart.
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0