....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Mini Rodini + Adidas, ni vet?

Kategori: Vardagen

Dom har ju som jag berättat tidigare, ett samarbete & kommer släppa olika plagg även nästa år. Släppet som var för några veckor sen sålde slut på bara ett par sekunder - överdriver inte! Så jag blev utan såklart & såg hur set (699:- nypris) såldes på Tradera för över 6000:- ....& där gav jag upp.
 
Sen snubblade jag över en annons på Facebook i en grupp med blandade märken. Vad ser jag? Byxor från släppet för priset hon köpte dom för ( ca 500:- )! Jag hade gärna fått tag i jackan till men jag var snabb att skriva KÖPER på byxorna. Jag dubbelkollade några gånger för att se om ingen redan hade nappat på det där kapet men icke - dom blev mina!
 
Igår kom dom & jag är så glad, så nöjd & dom är felfria & bara helt underbara. Dom är i stl 98, storleken kvittade liksom! Men dom är små i stl så ser mer ut som 92 så dom passar nog Isis som har stl 86 om några månader bara!
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0