....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Inget än.

Kategori: Graviditet

Igår när jag ringde till förlossningen så fanns det ingen plats, så jag ringde förlossningen i Karlskoga istället & då fanns det plats. Vi åkte in men saker drog ut på tiden, så efter en ctg-kurva med välmående bebis, ultraljudskoll samt undersökning av livmodertappen, bestämde läkaren för kvällen & natten att vänta med att sätta igång mig tills idag.

Har ett eget familjerum & det är jättelugnt på avdelningen. Är nog ca 3 andra här bara! Varför har jag aldrig fött här förut?! så känns det. Tyvärr är sjukhussängarna hårda som alltid så jag har sovit bara ca 2 timmar inatt & varit vaken sen 03. Men idag är dagen, idag ska dom sätta igång mig!

Kl 06 ska en ny kurva göras, sen så är det dags!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0