....en barnklädestokig sexbarnsmamma.

Bebis imorrn!

Kategori: Graviditet

​Imorgon bitti ska jag ringa till Förlossningen & se så att det finns plats för mig,
i sådana fall har jag tid där 08:30 för igångsättning! 

Fick träffa en bra läkare idag som hade tagit sig tiden att läsa om mina två senaste förlossningar, det lilla som fanns antecknat eftersom att det gick så snabbt. Hon kände om jag öppnat mig något, nästan 3 cm kom hon fram till (men inte helt mjuk inne i tappen, eller vad hon nu sa). Hon gick sen & kollade vilken dag som skulle funka & sa torsdag, därefter frågade hon mig vad jag tyckte om det. Jag sa att jag hellre hade hört "IMORRN!", så jag fick som jag ville. 😄

WOOP WOOP!
​Håll tummarna för att det inte blir fullt av nån anledning över natten. 😉
Bara hoppas på att blir så nu när vi redan har barnen hos barnvakten.
 
 
Kommentera inlägget här:

RSS 2.0